Thursday, January 12, 2012

oldies nokia vs pinky corby..

nokia 3110 classic
2008-2011
hampir 3 tahun beb guna..kenangan weh handphone nie..

serba sedikit sejarah hidup hp nie..

o: handphone nie la yang dapat hubungkan aku berbual bual dengan mak, orang laen dan manusia manusiawi sekalian alam tak kira malam, siang, subuh da seangkatannya..

O: handphone ni la yang aku guna tuk amik gambar syiok sendiri dari pelbagai angel..haha..malaikat mane pulak nie weh..

U: handphone nie la yang aku guna tuk simpan draft pelbagai rahsia kerajaan hakmilik deeperconversation..copyright 2011 akta kesalahan jenayah sekiranya merobek, menyelongkar dan menyekodeng segala isi dan kandungan hp nie..ooyehhh..

o: handphone nie la yang selalu sorok dalam kocek seluar aku dengan rasa lowprofile menggunakan ringtone nokia tune sebab kita handphone tak canggih mana, so segan nak tunjuk orang..rasanya lau orang len nak pegang pun pikir dua sepoloh kali..tapi bagus la takde orang nak godeh2 kan..

O: handphone ni la aku guna online facebook masa cuti suatu tika dulu..(orang kata dah ketagih sangat hidup tanpa facebook dalam 1 ari boleh parkinson menggeletaq kepalaq lutut tuih..tak kisah la aku buang kedit 3ringgit semata nak online, apalah sangatkan..janji boleh online..)

O: handphone ni la yang aku guna dengar lagu lagu berhantu time jiwa aku tengah kacau..especially 2010 memang tahun sangat gila meroyan..pasang lagu sama berulang ulang sampai telinga nie bernanah, meraung menghiris dada..

sebenarnya hp nie nampak takde yang special, takde yang istimewa sangat..tapi aku kata handphone nie ada sentimental value yang takkan aku bagi or trade in walaupun orang kata memang jual pun dapat harga cikai..no no bila unlock handphone nie tersimpan 1001 kenangan, mesej, terselit kesedihan kegembiraan dan kebahagiaan..waktu down mahupun up..whutever its..buruk or takde style, ini handphone terbaek pernah aku miliki..
,,
,,
,,
,,
and now
december 2011 till today and maybe ever..
..
..
..
..
..
v
v
V
V

inilah pakwe baru aku..his name si corby inchik jambu..


comel tak..sayang jugak kat pakwe baru nie..aku tak beli pun handphone ni..ada orang bagi, aku amik jela..suka..walaupun pink is not my feberet but pink is the only one  yang nampak nice..but satu je yang aku takberapa nak gemar.."i cannot take gambar gambar syiok sendiri k!!mmm.." boleh nak amik gak tapi kau kena try and error touch screen tue secara terbalik dan susah kot kau nak touch kat caption yang ada kat screen..whutever it is kalau korang yang jari besar tak sesuai kot pakai ni..tapi depends la kat orang len kan sebab CORBY memang jadi kegilaan masa ni..harga pun suam2 ok..then galaxy II pun cun, slim, sexy dan bergaya..cehh..tapi lau dapat bb lagi ensem stylo~~hehe..

k bai..


psst..psst..
ada mesej masuk... 
he ========================
daaa..te quiero mucho..
;)

No comments:

Post a Comment