Sunday, August 7, 2016

Teringat

Assalammualaikum dan selamat malam..
Malam ini ku nyanyikan lagu rindu..untuk awak yang jauh di sana..yang selalu ku tunggu dalam mimpiku..

Petang tadi dalam perjalanan pulang ke jb, air mata ku tiba tiba mengalir deras..seperti budak kecil mengengek nangis..entah mengapa hati ku sungguh sayu, sedih dan masihkah ada peluang untuk aku menjalani kehidupan berkeluarga..??masuk tahun ni hampir 2 tahun lebih kami berPJJ..mungkin belum tiba masanya kata Tuhan..

Ya Allah, Tuhan Yang Memberi..aku redo atas jalan hidupku ini Ya Allah..andai ini jalan qada dan qadar Mu Ya Allah..aku percaya satu hari nanti ada rezeki untukku juga..tak mengapa sesekali air mata ini mengalir menemani diri ini..semoga Kau berikan aku kekuatan hati dan jiwa dalam menjalani hidupku..

Mintak maaf air mata..mintak maaf hati..aku xmampu memberhentikannya dari terus mengalir..hatiku begitu sedih malam ini..

Untuk sang pencinta yang ku rindukan, andai satu hari nanti aku sudah tiada dalam hidupmu, ingatlah aku sangat menyayangimu semasa hayatku masih ada..

Sabtu
9.45pm
Bilik kecil

No comments:

Post a Comment