Saturday, February 20, 2010

Selongkar 1 BatuPahat..

hai..
tadi petang aku balun jalan-jalan ronda 1 Batu Pahat..
dr avon ke kedai baju depan the store bandar..mmg nak cari bju..
belek-belek baju kat situ xde yang kenan..pastu g kedai 2 ringgit kat sebelah 2..teman mak tengok barang kat situ..last-last beli senduk 2 ketul..pewarna tuk tangki simbah dan getah rambut aku..
niat hati memang nak beli baju..aku cakap kat mak..jom pegi summit nak!!mak pun kata ok la..mak pun dah lama x jalan summit..1 summit aku ronda..selongkar semua kedai baju dan kasut..syok gler..try baju pun ada gak..kedai baju yang ceruk-ceruk dalam summit semua aku masuk..banyak yang berkenan tapi saiz xde..slim2 giler baju..
~~pernah kah kau merasa..hatiku hampa..~~
dah nak balik ni singgah the store,,mak beli oat ngan sayur..aku pau mak air..hehe..pencarian di summit berakhir dan pulang dengan tangan kosong..
masuk kete..drive..pegi post opis..nak bayar bil astro,air n macam-macam..aku pun mesej k.eza dengan nada yang simpati..k.eza, jom g bpmall nak..die pun balas..ok....ko nak blnje kfc defghijkl....aku pun balas,ok aku blnje..siap!!jap ag aku balik..
then balik ke rumah..rehat jap..
meneruskan pencarian di BpMall..sebelum 2 g Celcom Center byar broadband..broommbrooommm..smpai la ke bpmall..sama juga disini aku round semua tempat..
last2 hatiku terkenan ngan 1 baju ni..cun!!sale!!murah lah dapat..brand dolly xsilap aku..70% sale..huahua..itu yang aku suka..
then jalan kat Xes pulak..nmpk kasut cun..amoi kedai tu cari-cari saiz kasut xde..ok la xape..
then tanye ag..Xes kat Carrefour ad x??amoi tue pun calling-calling..die kata xde tapi Xes SquareOne ada..aku pun panas je lah telinga..cepat-cepat ajak k.eza g SquareOne..tapi die dah xlarat..dua badan katakan..nak tak nak kene lah nek sana sorang-sorang..kejap je 10minit kira-kira..
hari pun dah magrib..tiba masa nya untuk pulang..
pulang ke rumah..
daaaa...

1 comment: