Friday, September 3, 2010

mungkin 756 hari yang dulu..

bahang kehangatan sudah hilang..
segala-galanya sudah jadi biasa-biasa saja..
takde apa yang tinggal..
yang tinggal hanyalah sejarah..
sejarah yang tak mungkin berulang..
aku rindu sejarah itu..
sungguh..
tapi bumi berputar, tahun bersilih, bulan berganti, hari berkalih..
segalanya sudah berubah..
mungkin tidak sama macam sejarah..
itu yang aku pasti hari ini..
walau macam mana pun..
selagi aku masih bernafas..
selagi darah masih mengalir..
selagi otak waras berfikir..
selagi itu biarkan sejarah hanya terlipat dalm catatan diari..
iya..
kembali pada 756 hari yang dulu~~(xpenah larat nak kira..agak2 je)..
setiap hari mendebarkan, manis, segan, gabra, tertanya-tanya..
apakah tanda itu?
 hahahaaaaaa..
takde sign apa-apa kot..
tapi aku tetap dengan niat aku yang satu itu :)
ohhh..dia kawan aku lah..
lalalalaaaaa~~
ok malam sudah melabuhkan punggungnya..
esok sambung balik bermadah ye..
selagi esok masih ada..
selamat malam sayang..;)
.......................................................

No comments:

Post a Comment