Friday, November 12, 2010

aku sama macam dulu lagi cuma ingin menjadi orang...orang..dan orang...

***
kalau kegembiraan itu sementara, bahagiakan diri sendiri dengan sedaya upaya..kegembiraan kadangkala akan datang dengan cepat dan pergi dalam sekelip mata..terbang melayang tatkala tangan mahu menggenggam dengan pantas..mata hanya akan dapat memandang ia berlalu pergi tanpa menyedari, itulah yang cuba digapai selama ini..
***
setiap hari ada orang yang bahagia..
maksud aku orang di sekeliling aku..
orang tu bahagia ngan pak/mak we die..
orang tu bahagia bila dapat main bermacam-macam game..
orang yang ini bahagia dengan hati yang aman dan tenang..
tapi..
ada juga yang hampir hilang atau sudah hilang bahagia..
(harap mereka yang nak give up ni, tabah menjalani hari-hari akan datang..)
so...
abes??apa sebenarnya yang aku mahukan??
bahagia macam mana yang aku mahukan??
diam..aku takde jawapan..

we have two choices in life :
1. give up..
2. waiting for happiness..

so aku pilih yang kedua..waiting and hope..


ayat seorang kawan tuk aku,,
erniey : ko xphm mksd cnta,syg,,rndu..huuuu..so,better jgn bercinta...
(mungkin aku hanya tahu maksud SUKA..
whatever it is, life must go on ride..)

No comments:

Post a Comment