Sunday, November 7, 2010

bukan study week..tapi minggu menyiapkan assignment .........arggghhhh!!!!

today, i feel nothing..seriously!!
padahal study week terbuang begitu saja..
study nyer pun tah ke mana..
ni pun aku asyik bukak fesbuk..bukannya ada apa pun fb tue..kecuali stalker orang le..ishhh..sape la yang bertuah kena stalk ngan aku tue kan..whateverrrr...
pulak 2, jumaat sabtu dan ahad..aku enjoy giler2 ngan family..(mak, akak aku dtg cni le..)lagi la tak mungkin aku nak study..sedutan dari itu meh aku kongsikan apa yang besh sangat kan..padahal biasa jek..

jumaat : pagi2 lepas subuh aku dah mesej akak aku pukul bape nak amek..die cakap suroh siap je..ok la..tup tup je tetibe mak aku tepon cakap dah dekat hospital serdang...mak aii??apasal x mesej dulu ke gerak pukul bape...ishhh..diorang ni memang xtaw yang aku ni VVIP time study week ni..i need time!!dan aku memang memandang masa..padahal masa 2 aku baru lepas abes taip2 assignment..seb baek dah siap taip..pastu dah la tak mandi lagi..ok takpa la tue..
petang......di sini lah perjalanan bermula..
destinasi..NILAI 3..
pergghhh..apa barang nilai 3 kan..tempat shopping barang kawin, perabot jati..(aku usha suro mak aku beli set ruang tamu jati..cun!!tapi ooo..usha2 je..rumah dah tak muat), selimut, bantal, kain ela, karpet..(aku memang berkenan dengan kapet bulu2 tue...chantek!!lembut..kaler meletop!!) dan banyak lagi...!!aku tak beli apa pun..just tengok2 cuci mata..yang borong banyak akak aku le..(k.eza borong kerusi 1 set..kapet rotan..)

pastu dah penat beli belah..terus on da way pergi GOLD COAST...(chalet kat situ paling murah=mahal aku penah dengar 5 ribu 1 malam..sape2 yang nak menginap di situ kena beli insurans dulu la..)pergghh..macam kat overseas plak ek..kat bagan lalang je kot..alamak!!sampai2 je kat situ sebenarnya aku dah pernah pergi 2 minggu yang lepas time lawatan aqua.....apa yang besh kat sini..??ramai orang..hehe..betul la..cuti deepavali..aku datang sini makan2..haha..siyes..makan2 tepi laut..semua akak-akak aku sponsor...
tapi 1 yang besh kat sini, seronok sehh berkhemah tepi pantai..banyak je orang berkhemah malam2 kat sini..

aku bersama anak buah..

dahh malam..penat..balik..tido..
sabtu : pagi dok rumah akak aku..plan petang nak jalan2 key ell aka kl..perggghhh..memang mak aku gila membeli belah..selalu tak macam ni...takpe la..skali skala mak aku lepas gian...haha...aku bodyguard mak aku la..skali tue aku masuk kedai pakaian murah..memang meletop abes la harganya..membelah pun abes meletop gak..(sowi la ayat aku ni memang hancur geleng kepala..marah cikgu bm..)aku pun usha usha la blouse 1 2 kat mak aku..haha..then..malam makan kat maluri..memang kedai makan faberet..then order je apa nak..ada orang belanja..huhu..

ahad : aku dah gelisah..za, ko nak hantar aku pukul bape??pukul 10 lebih gerak la..aku nak g JJ aka jaya jusco jap..oooo..boleh la..aku ikut je...saje jalan2..abes pusing2 pukul 1, terus makan kat padang, then hantar balik upm..
dah sampai bilik..aku tak rasa pape plak..padahal nak final ni ari selasa..giler!!!please tolong bagi aku semangat nak study!!!
 ni jadual final..
9/11 s0siologi pendidikan..
10/11 pembangunan kurikulum & sains tanah
11/11 amali jahitan
12/11 hortikultur hiasan
15/11 perlindungan asas tumbuhan
16/11 ert

ooOOOooo sangat berderet..keretapi KTM bergerakk perlahannn~~
i feel nothing...damn!!tapi aku rasa gelisah!!
adoiii!!teringat nak balik pulak...
okkk..sila study jangan malas2..
dulu penah cakap kan nak buat yang kaW kaW untuk final..
do your BEST!!!
 semoga menstudy kan diri...



No comments:

Post a Comment