Monday, November 7, 2011

aku dah fikir..terima kasih bagi aku pengajaran..

aku dah pikir..
tapi aku pikir dah lepas jadi..
mesti kau kata aku bodoh kan..
takpe la..
terima kasih bagi aku pengajaran..
aku tak taw nak wat camne..
aku just nak mohon MAAF banyak2..
aku tahu maaf aku bukan penyelesaian masalah..
aku tahu maaf bukan boleh kembalikan waktu dulu2..
dan aku tahu bukan mudah untuk kau terima maaf aku..
aku tak tahu nak wat camne ag..
benda da jadi..
keputusan telah kau buat..=(
aku tak mampu nak bangkang apa yang telah kau putuskan..
kau memang berhak menilai kesalahan aku..
aku mohon MAAF sekali lagi..
..
..
..
..
sekelip mata je kan, disebabkan masalah itu hubungan kita terus menjadi tenat..
pape pun aku harap semoga Tuhan memberkati hidup kau dan benda tue tidak dijaja di mana2 ag..
Insyaallah..
terima kasih sekali lagi sedarkan aku makna persahabatan..aku dah lupa kot..


p/s : sedap ke buat orang macam tue erniey??kau penah gigit lidah tak erniey??sakit??
kalau kau taknak benda camni jadi lagi, lebih baik kau duduk gua sorang2 dan jangan kerana pe'el dan mulut kau semuanya jadi binasa..

No comments:

Post a Comment