Sunday, January 27, 2013

rindu terbalas

alhamdulillah..akhirnya setelah dua bulan tidak ke temu sama orang yang tersayang, dapat jugak jumpa..bukan setakat sekali berjumpa dalam seminggu, malah 4 kali kami berjumpa malah yang paling seronok nya bila mak abah dia datang sekali ke rumah aku..muahahaha lepas rindu kata kan..mak kitaorang sporting..siap bagi line dan time bila nak jumpa..sayang mak..i love u bakal mak mertua...hikhikhik..gatai la ko nyah..

actually 1st meeting kt putrajaya la..mak aku nk g puchong jumpa cucunya..rindu katanya..aku pun rindu die..siang isnin datang sane, malam isnin jugak aku kuar lepak2 kt putrajaya sambil mengunyah chekedis..2nd meeting kat putrajaya ag..memang di situ lah port feberet kami..ingat nak makan burger bakar..pk punye pk daripada makan burger bakar mahal nak giler, lebih baik aku makan burger rm 2.30..mana lebih untung..so aku prefer makan burger tradisional la..dapat beli 4 bijik jika dibandingkan dengan harga sebijik burger bakar..pehhh memang meletup perot aku sumbat bege banyak..agpun nie kali terakhir aku makan bege, sebab dah berikrar depan die nak turun kan berat badan sampai 50kg..insyaallah kalu berjaya ye..doakan aku..hehe..ok 3rd meeting, kitaorang jumpa di batu pahat..tempat tumpah kampung abah die..alhamdulillah, dapat jugak kami jumpa..aku bawak la die round2 bandar batu pahat yang happenning nie la kan sangat..hehe..sarapan kat tasik Y tepi TIGS 2..then pastu kitorang g bpmall, men bowling ajak adik die skali..skali men macam power, sekali men masuk longkang..kah3..lawak dan hepy sangat..4th jumpe kat rumah aku..family dia singgah umah..syukur..sampai jugak die kat umah aku.. :)

lepas nie, maybe kitorang tak jumpe 4 bulan..huk3 sedih..mmmm tak tau la macam mana..aku cuma serahkan pada takdir..semoga hubungan kami kekal bahagia selamanya..
abg, i really love u..i always miss u..

No comments:

Post a Comment