Wednesday, January 30, 2013

sayang

kadang2 aku tak tahu kenapa perasaan sayang datang bertalu2??is it something wrong 2 me??seperti membuka pekung di dada..seriusly aku tak pernah rasa di sayangi, menyayangi seperti yang aku rasa sekarang nie..sejak kenal dia, sehingga ke hari ini aku tak pernah puas rasa sayang tue..seperti mau rasa sayang tue berpanjangan dan berterusan sampai hujung nyawa, sampai ke akhirat..

pernah tak korang rasa kalau kehilangan orang yang tersayang..aku dah kehilangan ayah..setiap kali teringat arwah ayah, teringat masa2 kecik dulu masa ayah ada..kalau takde ayah, aku tak lahir dalam dunia nie..sekarang aku ada mak..mak yang besarkan aku dan adik beradik..nak sangat balas jasa mak yang tak terbayar rasanya..if aku ada anak pun satu hari nanti, aku pun agaknya jadi macam mak kan..mencari sesuap nasi untuk anak2..dan sekarang aku sayang die jugak..tak taw nak describe sayang tue macam mana, tak boleh nak luah dengan kata2..hanya Tuhan yang tahu sebesar mana sayangnya aku pada dia..aku juga takut kehilangan orang yang disayangi..kalau dia takde apa jadi pada aku..adakah aku boleh jalani hidup tanpa orang tersayang..macam mana perjalanan hidup aku hari2..mesti setiap hari ada je air mata jatuh tiba2..entah nape aku berfikiran seperti ni..
Ya Allah, berikan aku peluang untuk menyayangi dia..berikan aku peluang untuk menjaga dia..aku janji aku akan jaga dia elok2.. :(

andai aku hidup seribu tahun lagi..
aku ingin cinta ku padamu sentiasa mekar di hati sampai bila bila..
meskipun kamu tiada di sisi ku lagi..
aku hanya ingin kamu saja..

No comments:

Post a Comment