Tuesday, March 5, 2013

interim

assalammualaikum peminat gua ..hehehe..

ok gua sebenarnya malas nak khabaq panjang lebaq..gua cuma nak cakap, gua dapat Interim kat Johor..nak taw apa perasaan gua??happy sangat dan dalam masa yang sama gua gabra jugak..sebab pengalaman gua praktikal kat Nilai dulu lain macam..sekolah apa??adalah lu olang cari sendiri la sekolah 2..ok la..sekarang alhamdulillah gua dah 2 hari mengajar..gua kena ajar subjek Bahasa Melayu..wawawaaa..punya la tak pening kepala gua nak ajar BM bahasa idunda kita..uihhh nasib baik gua tak kena ajar bahasa omputih kita..lau tak apo nak jadi..MBMMBI terus tak dok makno..

hoi, lu ajar BM!!apasal lu punya ayat macam tak sekolah..

hahaha..tulah..tak taw la gua, tetibe cakap macam cina ah long sundal bolong..hoho..nasib baik bahasa aku tak macam budak tak cukup suku kata, cakap pun pelat-pelat..2 3 arini ajar pun rasa seronok jugak..walaupun penat, still boleh go on ag la..

huhu..ok la..nak out dulu..penat balik sekolah..
Ya Allah..gemilangkan, cemerlangkan dan terbilangkan anak anak murid ku di SMK Taman Nusa Jaya, Gelang Patah..
Amin..

No comments:

Post a Comment