Monday, July 22, 2013

dg41

assalammualaikum dan salam 1 Malaysia..

lama rasanya gua tak buat essay..last gua buat essay berformat empat taun lepas masa kelas english kat matrik tuh..last aku buat essay tak berformat plak bulan mac lepas kot..giler la..gua dah kekok rasanya nak berkata-kata..

alhamdulillah syukur tak terkira..sekarang gua dah berkerjaya..akhirnya gua dah terposting jugak dengan jawatan pegawai pendidikan siswazah DG41..gua dapat pegang dan ada gaji sendiri..inilah yang gua cita-cita kan dari dulu lagi..minggu lepas gua dapat jadual sendiri..gua dapat ajar kemahiran hidup pilihan pertanian dan gua kena ajar pendidikan seni..seni beb..tangan gua tak berseni langsung tapi lau suh menconteng nota-nota masa belajar kat upm dulu gua memang berseni..abes satu muka nota gua letak kerawang kerawang, corak corak batik dan bunga bunga ros..

gua sekarang nie jugak pening dengan keje keje sekolah..satu satu gua kena belajar, sampaikan kepala gua naik blur nak wat apa..almaklum la keje cekgu nie bukan setakat mengajar kat dalam kelas tapi kena buat keje keje kerani yang lain..file itulah file inilah macam macam..pulak tue jumaat lepas secara tiba tiba penolong kanan gua telefon..he was a boy, she was a girl, nananana nananana..bunyi handphone gua berdering..ernie, nanti awak amik alih kelas 1F..nanti awak tanya pn. naga untuk ambil alih kelas dia..gua pun balas dengan rela tak rela..ooo yeke..ok ok en.na...macam tak percaya gua kena jadi guru kelas..gua sebenarnya gabra sebab tak lama lagi hari terbuka..do you know hari terbuka??yeah..open day for student parents datang untuk ambil kad rekod pelajaran anak anak mereka di samping berbincang masalah anak anak mereka..gua risau and this is the 1st time naga suruh gua ganti dalam sejam gitu..gua gabra n peluh peluh sebab gua takut gagap gagap..hahaha..no la giler ke gagap gagap..tue pakinson nama nya..ok la..open day pun dah berakhir and 1st experience bertemu parents pun berjalan dengan lancar dan jayanya..seronok bertemu dan bercerita tentang anak anak mereka..siap bagi lampu hijau, cikgu buat lah apa saja dengan anak saya nie..kalau dia taknak belajar, cikgu cubit je...ok..gua buat k..

ok lau..gua nak cau dulu nak masak juadah berbuka..
perasan tak arini takde gambar sebab gua nak cepat..laptop gua macam siput terkedek kedek..
lastly..i love u!!!muah for for for dia..hihihi...

No comments:

Post a Comment