Monday, January 17, 2011

"elekkkk luuuu..." haha..ayat baek punya!!

Hari ni terasa senang hati..entah..tak tahu mengapa..
bangun pukul 6.30 pagi terus mandi dan solat..
siap2 untuk ke kelas..
erk?? Hari ni hari isnin kan..
kebiasaannya hari isnin buat aku takde mood nak pergi kelas..
sebab malas..ok..tapi hari ni aku rilek je..
terasa nak senyum..senyum sorang2..
=) lovely smile for u all..hihi..

Mungkin sebab ini :
Mmg gler kn..ak xknal die sgt pun tp ak tringat die plak..mcm bengong je..tah la ap penangan yg blh wat ak snym cmni pg2 yg beku ni..gle kn..lgpn die xde la spesial sgt..masuk air je lbih..

(ayat atas ni di text pagi2 tadi sebelum pergi kelas..kalau terbaca sori la, jangan nak terasa sangat..biasanya apa yang terluah dalam hati, aku terus draft je masuk n3100..hp loko je..no canggih2..)


Ishhh..ishhh..sape die??search la sendiri..selalu menyibuk kat wall aku..kalau ternampak komen2 macam nak tackle pompuan...hahh..betul lah tue mamat 2….
Uhhhhhh…untuk lebih lanjut aku on je nak kawan dengan die..tapi biasa2 sudah..mulut die memang manis usha girl, tapi semua die nak usha..ishhh..ishhh..tamaknya..pulak tue dah la aku ni single, lonely, sorang2..kalau la jiwa aku ni cepat cair dah lama agaknya ko masuk minang aku kan….hahahaaa!!! serius la ni..besh gak kawan dengan budak 3 suku ni..jadi sengal2..tapi kadang2 mulut die agak kojaq sket..xsuka..xsuka..bila tengok muka ko, aku takot nak tengok perangai ko..bab aku taw la jenis lelaki macam perangai tak berapa nak sopan sangat..hahaha….aku agak2 je..pape pun gua xpenah ada kawan kenal kat fesbuk macam lu sengal tahap cipan..kalaulah lu bukan adik kepada kawan gua semestinya dah lama gua xlayankan kot..babai selamat jalan romeo la..kakak lu baik tapi kadang2 kuar jugak sewel die…hehe..air dicincang takkan putus..ehh..merepek apa plak..adik borek akak rintik..hehe..boleh la masuk gak…

pape pun..
elek luuuuu…….=P

No comments:

Post a Comment