Monday, January 17, 2011

yang sempurnakanku......

dengarkanlah lagu ini
by sixth sense:yang sempurnakan..

semenjak satu dua hari ni, lagu ni betul2 menduduki tahta di telinga dan hati aku...aku tak tahu mengapa tapi 1st time aku taw lagu ni ada ceritanya..tapi besh la liriknya..
sempurna..
kita akan sempurna jika ada bahagia..
dan cinta itu adalah kebahagiaan..
**
bila kau jauh..
aku selalu rindu..
bila kau ada..
hatikan berbunga..
**
pertama kali aku tahu lagu ni masa tengah stalker profile seorang mamat ni kat facebook tak lama dulu..kikikihh..secret admire??ooo..no...adalah..(kalau bagitaw memang kantoi ahh..abes la kne gosip lagi....kahh..kahh..)kalau lah dia baca mesti dapat agak punya kan..masa tue tengok wall die then die post lirik ni...(ingatkan die tulis ayat jiwang karat untuk siapa...)skodeng punya skodeng, then tahu ni lagu rupanya dan teringin nak tahu kenapa mamat 2 suka lagu ni..haha...xjumpa jawapan pun...haha..kesian...pape je la..
k la...
takde pe pun nak tulis...
just nak bagi taw sekorang ni aku tengah angau lagu ni...
=P
hehe...

No comments:

Post a Comment