Sunday, July 31, 2011

sekodeng itu menyakitkan..

Assalammualaikum dan salam muah muah..
Rindu nak update..rindu serindu rindunya..ceh..

ok..tetibe aku macam nak dengar lagu jiwang..
terimalah masih aku terasa-gersang..
jangan tak tahu, aku pernah giler pasang ulang2 lagu nie suatu ketika dulu..


the story is here..
Cisss!! Nie yang aku tak suke dan tak mahu tahu jika diikutkan akal..bila online pakai handphone, bila tengok gambar tak berapa nak jelas..tapi online guna lappy, bila tengok gambar pasti puas hati hingga tahi hidung hitam pun nampak..ok nampak sangat tipu..haha..

Ok la..aku tak reti nak tulis kias kias macam kesusasteraan melayu ke hapa..direct sound track suda..firstly bukak wall die..macam biasa update status setiap hari..pastu tengok gambar..macam macam gaya dan mimik muka buat aku tetibe nak senyum..motif??masih sama seperti dahulu kala yang pernah aku kenal..then next next gambar, ternampak 1 gambar nie dan scroll bawah baca komen pulak..
..
..
..
..
..
..
..
..
Dush!! Dush!! Dush!!
Tolong tumbuk hati dan mata aku sampai lebam..please..
Sakit..cemburu..motif nak jeles apasal??die bukan bf ko pun kan..tapi die orang yang aku suka..ok..padanlah muka aku kan..sape suruh kau stalk lebih lebih..nak buat camna, jari lebih pantas dari pemikiran..Sudah la erniey..game is OVER..aku tahu hati kau tak tenang, mencari sesuatu yang masih tak pasti, kabur, nak tapi nasi sudah menjadi bubur lambuk..

Lebih baik kau buat solat taubat, solat istikharah ke..minta petunjuk dari Allah..mana tahu satu hari nanti kau dapat jawapan yang lebih baik tanpa berprasangka atau terperasan lebih..entah aku pun tak tahu mengapa aku macam nak tunggu die..kenapa??aduh..rasa nak nanges pulak..

p/s : aku takut kehilangan..tapi kalau itu yang terjadi, nothing cant’t I do..sebab aku yakin Allah sangat adil dan telah menentukan apa yang terbaik untuk hambanya..
dan yang penting usaha tangga kejayaan..

No comments:

Post a Comment