Saturday, March 10, 2012

syukur

assalamualaikum dan salam sabtu..alhamdulillah dan syukur ke hadrat Allah swt kerana pagi ini aku masih bangkit kembali ke dunia dan syukur atas rezeki yang dilimpahkanNya..

:) senyuman pagi untuk kamu yang aku sayang..

tadi kul 4.55 pagi aku dah tersedar disebabkan terasa nak kencing..tapi takot nak kuar bilik..ahhhh..xpe la tahan jela sampai subuh..then 5.30 sedar ag..aduii..lamanye nak subuh..rumate takde pulak tue, balik kelantan..akhirnya aku terjaga pukul 6.21 pagi..terjaga disebabkan ada mesej masuk..bukak mesej..senyum like this :)))..walaupun kadang kadang aku terkecil hati dengan kamu tapi aku biarkan perkara tue hilang dengan sendiri..sebab aku tahu aku "..........................................kamu"

tadi lepas subuh, alhamdulillah aku sempat membaca semuka al-quran..entah rasa syadhu, sayu dan hati rasa sedih, teringat perkara2 lalu..aku tahu aku bukan lah hambaMu yang sentiasa patuh arahanmu..tapi kini aku akui aku wajib melakukan apa yang disuruh..Ya Allah aku bersyukur dengan nikmat, rezeki dan rahmat yang engkau berikan pada aku..tak ternilai rasanya..tapi aku..aku masih berada di takuk lama, Dia dah bagi sesuatu tapi apa balasan aku padaNya???think..bernilai dan sempurna, but adakah aku masih tak sedar lagi..Ya Allah ampunkan dosa2 ku, dosa2 ibu bapa ku, dosa2 ahli keluarga ku..semoga semuanya ada dalam lingkunganMu ya rabb..

kamu tidak keseorangan..Dia sayangkan kamu..

layakkah aku??insyallah..jika berada di landasanNya..

doa duduk di antara dua sujud..hayatilah..

waalaikumsalam..

No comments:

Post a Comment