Sunday, December 30, 2012

ketagihan yang melampau

hi..assalamualaikum uoollssss..hehe..

sejak akhir2 nie, aku rasa perot aku nie ada je mengidam nak makan itu ini...aissshhh dah macam orang pregnant pulak...ehh ehh aku belom kawen k..dalam seminggu nie macam2 aku nak beli..
ok..mari aku list kan satu persatu what my feberet..lau terfikir dalam kepala otak mesti rasa dah macam orang gila hidu gam..hehe...whutever la..

1. ayam..
ayam ada macam2 ayam..tapi segalanya pasal ayam memang aku gila..kentaki fried chicken, ayam percik, ayam bakar Carrefour, rangka ayam, bapak ayam mak ayam (ini bawak maut), blah blah blah dan yang terbaru aku gila Uncle Bob..yeah..uncleBOB memang besh..die punye isi tembam, enak, juicy, digoreng ranggup dibahagian luar dan cair di dalam mulut ditambah dengan kepedasan di dalam lidah..nyummy..hehe..uncle bob di datangkan dengan 2 perisa iaitu spicy n original..sape suka pedas can choose spicy..not too spicy sangat la..tapi ok..love uncle bob..

2. durian crepe
rasanya durian crepe nie dah lama ada kat melesia nie kan..tapi sekarang nie baru aku dapat rasa keenakan rasa durian crepe yang digembar gembur kan..ok..bile dah rasa not bad..tapi a little muak bile makan banyak kot..3 pcs dah cukup untuk sorang..aritu g Square One..ada pameran pengantin..then nampak ada orang jual durian crepe..RM8 for 6 pieces..terasa mahal tapi apa salahnya lau dapat merasa sekali..sedap la..tapi lau lempeng nya gebu macam kuih hijau yang balut inti nya kelapa 2 maybe ag sedap kot pada aku..sebab yang aku makan nie crepe nya nipis dan tawar..dah rasa macam keras bile masok angin...ecehhh banyak komplen pulak aku nie..hehehe..sory aku memang suka kondem lau ada slek sket..so maybe kalau crepenya tebal sket baru serasi dengan inti cream+durian di dalam nya..nak buat sendiri den xmampu, beli je la senang kan...hehe..

3.pizza..
selalu g tengok web pizza hut and dominos..tah suke tengok pizza..dapat tengok pun jadilah..kenyang dah rasa..lau lah ada orang belanja besh kan..teringin nak wat tapi xberapa nak reti..nak kena wat itu ini..dalam hidup aku nie rasanya tak sampai 10 kali makan pizza kot..rasa macam nak suh tunang belanja jela..nak beli sendiri t pokai plak dompet nie...hehehe...

ok..nampaknya 3 benda je yang aku ngidam nie..hehe..nampaknya lepas nie kena makan ayam laju2 baru tak ngidam lagi kan..ok aku nak ke dapur nak cari ayam..ketagihan dah ni..semalam  dapat beli ayam percik..hahh amik 2 batang aku sedut dalam perot..miahhahaha..janji2 nak kurus terus dilupa in..ok..ari nie sambung mogok lapar ag la....
hihihihi...

k bai..ayam dah tunggu kat peti ais..mintak dibelasah dengan lahap.. :)
cau lu.. 

No comments:

Post a Comment