Wednesday, April 28, 2010

merdeka semester 4..

.....akhirnya.....
suda bebas sem 4..
pergi meninggalkan kenangan2 manis & pahit semester ini..

-kenangan ke nursery n buat cantuman dengan team ladang : mala, dila, ash, hairi dan azmi..(grup ngan korwg memang sempoi n senang bekerjasama..hope sem depan leh la grup sama ag..hik3..)
-kenangan dengan rakan kongsi perniagaan buah naga : amin, lan, fatin n dila..
(business partner aku memang semua berkebolehan meng'kopi' RP:business plan dari internet jalur lebar..tapi seorg mamat ni 'kopi' xleh agak..haha..
*sape makan cili terasa pedas*..
-class lukisan teknik : tengs encik S n dr. A..pengalaman belajar LK sangat menarik kerana ini adalah salah 1 perkara yg aku mau belajar..actually dlu mse form 4 dpt sekolah teknik major LK..then x kesampaian nk msuk skool teknik bab hati still tertinggal d'rumah..
then skrunk dpat peluang dan aku ske..
-kenangan menyiapkn assignmt psikologi..trimas gak tuk team emosi : eton, fiza n dila..kita sbnarnya x berjaya bermaen dgn emosi..tp aku memang xde perasaan sowi..haha..;p
dan di kuliah psikologi lak memang selalu kena marah dengan dr.M..bukan aku la..tapi 1 lecture..mama baik,friendly tp klu dtg bendera merah abes laser keluar..tapi aku still like mama M..hik3..
-kenangan lec papa Alauddin lak xdapat lupa..dia memang kelakar..tapi dia x ketawa..mmg kejam..haha..;p..
-n last clas pengeluran ternakan paling da boom la..kira bonus tuk aku mengetahui kehidupan seekor bubalus bubalis (lembu/kerbau), galus domesticus (ayam), sus domesticus (babi)..if x bljar ni aku xtaw pun ayam bertelur 1 biji 1 hari..hehe..n ag 1 aku xtaw pun babi ada 24-30 piglet sekali beranak..fuhhh!!
pasni klu nk bukak ladang 'kfc' pun da boleh..buat reban blkg rumah..ternak ayam..tapi e2 la..aku takut nak pegang binatang ni..haha..tah pape la aku ni..

pape pun sem 4 ni banyak perkara yang berlaku samada secara luaran dalaman..tersurat tersirat..
n exam pun dah tamat..
bravo..bravo..
kita bebas skrunk..haha..*ayat xleh blah*..<<--sem dpan ada ag bah..

then...
last2 sem ni mse nak abes kan wit..
hik3..
sem ni dah plan wat party air kat ulu yam..
ole!!!!!<<--dialog "pisau cukur"..
..Party Kuch Kuch SP..
hope semua berjalan lancar..n korwg epi epi la t ea..
kita da xde tension2 ag..enjoy bah kawan2..

k la..
selamat bertemu sem hadapan..

<>
kita nantikan bersama dengan wajah2 baru n lebih matang..
yahooo!!
-tata..titi..tutu-

No comments:

Post a Comment