Thursday, April 15, 2010

~~stay kolej??

sedih la..
semalam tengok list name sape yg dpt stay kolej sem depan..
tgk punya tgk..nama aku xda..
sedih la..
entah mne silapnya..
nk kata aku x aktif klej langsung x jgak..ada gak aku trun program n jadi ajk..
tapi aku xpuas hati n terkilan gak bab ada budak yang tdk aktif langsung leh stay kolej..kat sini bukan aku niat nak menunding jari kepada sesiapa..tapi juz luahan perasaan shja..camne diorang pilih..suka hati je nak tendang orang..ble dgr berita camni..rse xde mood nak stdy 4 final..
kadang2 terkilan gak..tapi apa nak wat..orang atas punye keputusan..kita student perlu ikut..
tgk la t rayuan..klu dapat alhamdulillah..klu xdpt reda n aku rsa terkontang kanting lak kne duk luar..byk masalah nya bab sem depan byk class ak kat luar upm & kne pkai kemudahan yg ad di cni..cth amali aqua kat puchong sne, kne g falkulti prtanian 2..ok..ak no hal klu nak dok luar tp ad ke transport nk ulang alik..
xkan wat keputusan drastik sgt..keputusan rayuan pun 3 mgu pas nek sem t..abes 3 mggu tu aku nak dok mne??
merempat?? i-hong??atau pasang khemah kat padang kawad 2??nak sewa rumah??kne byar deposit tuk 1 bulan..klu dapat duk klej..msti la nk duk klej..tp x ke buang duit??nk byar wit klej ag..
klu aku anak datok xpe..ni belanja setiap hari pun kne catu..
hey!!x terpikir ke??

p/s:mne kebajikan kita sebagai student..adakah membuat keputusan yg melibatkan org len tdk menilai pakai perasaan orang len gak??

No comments:

Post a Comment