Saturday, April 17, 2010

~~sabtu yg indah kot??

salam..
member aku cakap keputusan rayuan stay kolej dapat before cuti sem..bagus la..tapi risau la klu xdapat stay..bukan nyer apa..leceh la dok luar..harap2 dapatlah..hmmm..

then exam dah mula..paper english multiple choice 40 soklan..boleh tahan gak la susah gak aku nak memilih jawapan yang paling cun..semuanya cantik2 belaka..haha..paling aku menyesal x baca tentang APA la..soklan no 28-30..aduishhh!!tembak saja suda..time2 exam boleh plak kepala aku melencong teringat si die..ahaaa~~ske la..xpe la aku juz imagine aja..xpenah pun termetrai ikat janji ke apa..
~~mmm..mmg aku ske berimaginasi prkara2 yang indah..harap maklum..hik3..

pas exam trus tgk carry marks english..boleh la cukup makan..klu tambah final ni maybe leh dapat B+ kot..huhhh..susah gak nk dpt A kan??then trus g food court..lapaq na..xmkn ag tengahari tadi..so ni kira terus dinner skali..~~mmm..jeles nyer..tetibe..adalah..xpe la wat x nmpak je..it's ok..mmm..~~

mlm ni dah nk kene pulun enjin kot..esok pulun perniagaan ngan psikologi..hope masuk la kat otak den ni..xmau fesbuk2 lagi..tulong tutup n fesbuk beroperasi hanya pukul 11.45 pm sahaja..
k la..nk pergi dlu..da..

No comments:

Post a Comment