Tuesday, April 20, 2010

rutin time exam..

nothing to story but aku rasa nak menulis..
bile time exam week gini2 mesti rase stress, tension, malas kn??
percaya x??
begitulah hakikatnya..
note kuliah, toyol, pass year question smue ada atas katil..
bertimbun-timbun..bajet baca smue..lagi 1 klu buat nota yang lipat2 tu pasti nk guna pen keler..untuk menarik hati bile membaca..
pastu kalu kat fesbuk smue letak nak status exam..
normal la tu kn..termasuk aku gak..hik3..
pastu bile ada gap paper tuk seterusnya..
mula la rasa bosan, boring..nak study mesti liat-liat dulu..
sementara liat-liat tu mula la berangan, teringat memori pucuk pisang..
~~klu aku la, aku ske memori kat matrix memang besh, terindah n sweet sweet..xtaw la sepanjang aku hidup matrix paling besh dan time budak2 dlu la..
kawan kawan la paling aku x lupa..masa bersama, dalam bilik tutor, dalam kuliah, lab, pas2 koko golf..
rumate ag happening gler..pas2 teringat mse xde air g mandi kat bilik tutor..gler r..gelap lak 2..
ooo..rse nyer da byk menulis nih..
tata..lenkali tulih ag ea..
;-Q...

No comments:

Post a Comment