Tuesday, May 18, 2010

:::ahakss..bacin sungguh..


Salam..
Lama benar x meng’update bendaalah ni..bendaalah??huhu..yelah blog sengal aku ni la..
Sebenarnya aku x suke aku..boleh x tumbuk!belasah!sekel aku..kasi aku sakit sket..terasa nak tahu sakit tue macam mane..dah lame rasanya x rasa sakit macam abang aku tumbuk aku masa dulu..then aku tumbuk balik..sebenarnya camni cite nyer..aku tertarik dengan ayat ni dan boleh wat isu..nampak mase baca REMIX..(remix pasal macam da xkuar je..bile tengok cari kt kedai xde pun..)
Single n ready to mingle..
Ahaksss!!
geli r ngan ayat ni..macam terkena batang hidung sendiri je..memang pun..Yes!!aku memang single..haha..mau promote diri jap..lai..lai..lai chi kang 1..kenapa aku single ek..xde ke in relationship ke..or its complicated ke or married je senang..opss??married??xmau la dulu..haha..cedih..kecewa..emmmm..i said “I like u” and you said………..ish..ish..imagine je ni..
Emmm..mende ni merepek??ahaaa..aku still merepek dan still menunggu dan terus menunggu..kenapa menunggu??tah la maybe kan..sebenarnya aku ada hati, pastu di hujung hati ni ada ruang kosong yang ada pemilik tapi x berpenghuni..pemilik 2 sape??orang, manusia dan yang penting lelaki bukan gay, lesbi atau pon pon..pemilik 2 xtaw yang ruang ni kosong sebenarnya so sampai bile2 die x akan taw bab xpenah cakap..sampai bile die nk taw??tah??sampai bile2 kot?? Hingga ke hujung nyawa..mungkin??
Ookkk merepek la ag..aku memang suke merepek..saje suka suki..padahal ada matlamat..hek3..
Ooooohhh..bile matlamat ku akan suksis..yes sukses..;))
ok rasanya ini belum konklusinya..belum tersimpul mati..ikatan itu ku buka sendiri..lalalala…ble konklusinya??tunggu orang itu….abes aku macam mana??ko taw hidup ko camne kan..pandai pandai la..kejam sungguh jawapan aku..haha..whatever forever n ever..malas nak amik kisah!!

p/s: hal hati jangan di simpan dalam hati..masalahnya hal hati nie la paling susah nak luah..chhoooww..

No comments:

Post a Comment