Thursday, May 27, 2010

saya ske kentang..


ahaa..giler kentang!!
aku gle kentang..tang..tang..tang..
pada suatu hari aku goreng kentang aka wedges..
ada la dalam 4 bijik..
aku makan..
yumm..yumm..yumm..
sedap gak wedges ni makan ngan sos..
klu ada mayonis ag sedap..
esoknya..
aku terpikir..
mak, esok kita g parson nak??
nak beli apa??
nak beli kentang..
ooo..patut lah kentang cepat abes..mak ingat cik ti aka tikus curik..
hehe..kita beli 1 guni nak..senang..lambat abes..xpayah nak beli2 ag..
mak aiiii!!
hahahahahahahahahahaaaa…
ari ni..tadi..
aku goreng kentang ag..
tapi cam bosan plak asik makan yang goreng..
apa kata maen masak2 nak..
hihihihi..
jeng..jeng..jeng..
mempersembahkan..
-wedges sambal muah-


emmm..sedap gak..cukup rasa la..
ala simple je nak wat ni..campak2 je bahan..

p/s: huhu..teringat plak kentang sambal kat café c masa zaman matrix dulu..

No comments:

Post a Comment