Tuesday, June 8, 2010

inikah aku??


aku..aku..aku??
siapa aku??
Owhh..ko ernie la..
Owhh..yeke..
Haha sewel..masuk air..xbleh blah..
Aku perempuan la..straight forward girl..jujur..pendiam..pemalu..ar segan la..haha..
Aku suka orang sayang aku..
Aku suka kawan aku..aku suka mereka..aku pun suka die..dulu n kini..siyes..
aku juga suka makan..apa saja aku sumbat..apatah lagi la kalu yang besh2..
aku suka tengok orang masak kat tv..afc channel jd pilihan..aku suka tengok buku masakan..tapi aku xreti sangat masak..n masakan aku mungkin xsedap..
aku suka tengok orang..termasuk skodeng skali..hoho..;p..kantoi!!
aku suka tengok orang pegang kamera besar..cool n stylish yo..uhh!!nak gak..tp xda pitis..
kdg2 aku suka kacau kawan aku..kdg2 aku suka dok diam je..xsuka bising2..tp aku suka ketawa..
kat class aku suka dok paling belakang skali..senang nak tengok orang..senang nak tumpu perhatian..plus senang nak maen2..
kalu orang suro aku drive aku rasa macam malas je nak bawak..tapi kalu dah pegang stereng, minyak je nak tekan..n ag 1 aku xsuka orang bising2 cara aku bawak kete..macam mak aku..taw la aku menjamin keselamatan penumpang2 ku..
aku suka indie..aku suka hujan..aku suka yuna..
aku suka ‘ku mahu kau tahu’..aku suka ‘kenangan terindah’..aku suka ‘aku mau’..aku suka ‘dari hati’..
dan banyak ag aku suka lagu yang jiwa2..
aku suka sale..70%..75%..100% xmungkin ada..bankrupt mall..
aku sangat lurus dalam menepati masa..tp kalu lewat sket 2 biasa la..
aku rasa aku sangat perahsia..misterizias..huhhh..i like!!
dan yang penting
aku jenis no problem la..
aku xkisah orang kata hp aku cam hp orang tua(bab num kat keypad besar):n3110..janji leh berkomunikasi..
aku xkisah orang kata aku xcantik sbb aku kiut kan..hik3..
tapi ada certain part aku kisah bab sentitip…huhu..
then..
aku x suka orang x jujur..
gedikss..
suka mengampu..
cakap belakang2 rumah??..
berlagak bagus (padahal xde la bagus hebat sangat..biasa jerk)..
xsuka pompuan emo..gaduh ngan bf die pastu kita kene tempias..
(cthnya hempas pintu kuat2, bile tanya buat2 pekak)..chill je la..
dan aku xsuka (tidaklah very really xsuka) binatang spt kucing, arnab, hamster n len2 bab tah takut nak pegang..tapi diorang comel..
 Emmm…mmm..mammm..
Hihi..kih..kih..hehe..
 Pape pun aku still aku..
Aku ialah aku..

p/s: Ble tgk orwg 2 aku ske nak jadi cam2..ble tgk orwg ni aku xnak jadi camni..
Last2 aku kene jadi cam diri sendiri gak..

No comments:

Post a Comment