Friday, June 11, 2010

kotak hati 2

salam..
selamat hari jumaat..
langit di angkasa kelihatan mendung..
juga seperti hatiku ini..
entah mengapa hatiku dirundum sedih..
sungguh lemah diri ini..
semalaman..
aku terasa berada diawangan dibuai bersama-sama imaginasi indahku..
bila tersedarku dari tidur rupa-rupanya anganan aku itu hilang..
aku kembali ke alam nyata..
tak mungkin aku boleh kutip angan-angan itu..
benar kata header blog ini..
mimpi memang indah, tapi realiti harus ditempuhi..
ari ni..menjadi saksi aku ialah aku..
aku yang dulu..
gadis yang sepi berpanjangan..
dan dalam realiti ini aku akan menerima apa sahaja..
baik untukku dan baik juga untuk orang laen..
dan sebenarnya..
aku sedang menunggu sesuatu yang tak pasti..
wassalam..

p/s: terasa ingin tinggal di dalam gua yang gelap..

No comments:

Post a Comment