Tuesday, November 20, 2012

babak 2 - suddenly...why me???

salam...ai berjumpa semula dalam babak kedua...
ai...korang macam tak sabar je..apa yang telah kitorang tertinggal sampai si die bersuara laju macam gerabak kereta api...dalam pikiran kepala otak aku rasa nya takde apa yang tertinggal..beg, bju, seluar, sepender, semua da amik..harta mahal 2..hehehe...

so rasa nya kita perlu reply balik ayat tadi tue...

kak S : eemmmmm ada tertinggal apa2 ke...(sambil menoleh ke arah kereta..)
si die : errrr ada ada..........(dengan tiada siren dan lampu hijau nya laju saja die menjawab..) errrr...nombor telefon...
 dalam hati aku...oooo...nombor kak S ke die nak...whutever la...aku cume nak balik bilik, mandi badan da melekit...
kak S : hahh cepat salin...017......
si die : cepat2 amik hp kuar dari kocek..ai...macam tak sabar pulak nak amik no fon...
kak S : 0173153826
aku : ehhhh..kak S kenapa plak nombor ak...??why??tak semena mena nombor aku pulak disebot..aku bukan apa..juzt rasa pelik..aku tak pernah terpikir nak kawan dengan die..or apa pun la...
dalam masa tue jugak, aku berdolak dalih nombor telefon...last2 aku bagi jela yang betol..

ok...say gudnite to the world...
masok bilik...mandi2...naik atas katil...
baring...so heaven....
-_______- 


tetibe...........
sambungan akan datang..

No comments:

Post a Comment