Tuesday, November 20, 2012

memori setahun lalu kembali...

assalammualaikum..
rasanya belum terlambat untuk post something kat blog comot ini sebagai kenang kenangan..bukannya apa hari ini adalah hari kami berjumpa, berkenalan dan hari die mencuri nombor phone aku..so today is like 1st anniversary setelah setahun berkenalan and make a special relationship with him..tup tap tup tap cepat je masa berlalu..dan kini sedikit masa lagi die akan menunaikan perjanjian yang ke 10 yang telah dipersetujui oleh aku dan die...apa perjanjiannya??wait..korang semua akan ketahuinya tidak lama ag..just tunggu masa je k...

tapi hari ini kami tidak dapat sambut sama2..die di sana, aku di sini..jauh beratus kilometer lalu lebuhraya plus, kuar tol pagoh, lalu parit sulong, terserempak bandar batu pahat, then akhir sekali masuk taman bukit pasir, baru la boleh jumpa aku...sian kan jaoh...apa boleh buat..dan pagi2 tadi i just wish a simple epy anniversary for him..and all the memory from A to Z kembali berputar kembali dalam ruang kepala aku, just remember how we know each other..


ok...just a simple message for you..

iLOVEu..sOOOmucH..........................infiniti..................................................


No comments:

Post a Comment