Monday, November 26, 2012

status kini tunangan seseorang..

alhadulillah..syukur ke hadrat Ilahi..
syukur atas kesempurnaan majlis simple dan ringkas yang dijalankan semalam..

baru tadi aku ada bace post lepas dah lama tentang Aku rasa..dan semalam 25/11/2012 aku tahu dan sah menjadi sebahagian daripada hidup die...one more step forward..tak tahu nak menggambarkan perasaan aku semalam saat mak die menyarungkan cincin di jari manis..syukur yang tidak terhingga kerana Dia permudahkan jalan untuk kami..kalau kita mempunyai niat yang betul, inyaallah semuanya berjalan lancar dan smooth je...

alhamdulillah, cukup setahun 5 hari hubungan kita..dan 25/11/2012 menjadi tarikh yang tersurat aku sudah menjadi tunangan seseorang..i love you so much abg..syg akan jaga hubungan kita sampai ke akhir hayat..sampai bila2, you are my everthing in my heart..forever and infiniti...

sekeping gambar untuk tatapan semua..

alhamdulillah semuanya sudah selesai..insyaallah aku akan belajar sedikit demi sedikit untuk persediaan kehidupan akan datang...mudah-mudahan...
amin....

No comments:

Post a Comment