Friday, July 2, 2010

apa motif kamu sebenarnya?

Walaupun aku ada teman-teman lain yang boleh gembirakan hati dan kehidupan aku,
tapi dia adalah satu-satunya teman yang istimewa pernah aku miliki suatu tika dahulu..
Sekarang aku tidak akan memilikinya walaupun sedikit pun..
Terima kasih kawan..
Adakah ada bahagia jika aku memiliki dia lagi??

Sudahlah..aku tak paham apa kamu cakap..aku sedihlah tengok kawan aku camni..adakah ayat yang kamu post kat profile kamu itu ada kena-mengena dengan aku?? Aku still kawan kau lagi ke?? Aku rasa tidak.. So kalau takde kena-mengena dengan aku buat apa aku nak SENTAP plak kan..kalau ada kena-mengena pun apa yang aku boleh buat untuk kamu..untuk hilangkan rasa pedih kamu..itu yang kamu cakapkan kan?? Sakit?? Pedih?? So dengan post ayat macam tue kamu rasa kamu nak salahkan aku dan buat aku serba salah sebab aku lukakan kamu??
Apa MOTIF kamu sebenarnya??
Pernah kamu tanya situasi aku macam mana??
Ok!! Aku tahu semuanya sudah berakhir..tak perlu aku ungkit semua sebab hati kamu dah lama mati untuk aku..sudahlah..malas nak berteka-teki memahamkan ayat tersirat kamu tue..kan senang kalau juz straight forward je..cakap je apa yang kamu rasa nak cakap, aku terima dengan seikhlas hati..itu pun kalau kamu nak cakap..aku takde hak nak paksa sebab itu hati kamu sendiri..

p/s untuk kamu: Bukalah kisah baru..jangan asyik nak salahkan kisah lalu..bukan kamu takde peluang tapi kamu yang tak nak buka peluang itu..malas la nak cakap banyak-banyak nanti kalau kamu baca, kamu terasa pulak..Ok!! GOOD LUCK!!


Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan tidak pernah memiliki keberanian untuk mengutarakan cintamu kepadanya.

No comments:

Post a Comment