Saturday, July 10, 2010

tulis xde input..juz ari terakhir di depan pc burok...

hari ni last day at suwit home..
huaaaaaaa....
3rd year student mau pulang ke upm semula..
nasihat tuk aku : pandu bas berhati-hati..dinasihatkan jangan turun bas..cehhhh..haiyak!!mau tinggal bas lagi ka..kang kena lumba lari 100m..mati hidup kembali pun aku takkan turun kecuali dah tak tahan nak kencing..
ok...
check list barang nak bawak sana..
-
-
-
-
-
-
-
^_^
beg sandang belakang..
ngan
beg balik kampung..
sudah..
-
-
ok tu je..
bawak beg je..
xmau bawak berat-berat..

pasni..aku nak sumbat mana yang tak sumbat lagi dalam beg..
petang ni g pasar malam..
jom beli..makan itu ini..
melabur lebih2 sen kat pasar malam..
terjah ayam percik..konfem..
rangka ayam..mungkin..
air soya..mmm..xnak la..
roti john kot..besh gak..

besok bas hantar ak g sana..kul 10 pagi..
no kete-kete..no moto-moto..
(sakit pinggang kot nek moto..ag 1 aku tolong peluk je la..haha..sengal aku..
siyes..satu dua kali je kot nek moto..)
ahhh..
sudah..
kat sana aku nak berasmaradana plak ngan kawan2..
kat umah dah puas berasmaradana ngan mak, akak..
kah3..kih3..kui3..

No comments:

Post a Comment