Tuesday, October 18, 2011

3 minggu..

semalam 17/10..mungkin titik akhir perkenalan aku dan dia..dan sebenarnya bukan semalam tapi 2 minggu yang lepas lagi selepas gadoh aku nekad taknak teruskan dan reda segala apa yang berlaku..


semalam..
dia : awak, saya nak bagitaw nie..camne ek nak cakap..
aku : emmm..cakap jela apa die..tak pun mesej je kalau xleh nak gtaw..
dia : saya nak gtaw saya tak jadi tunang dengan dia raya aji nie..

ok..so..siyes aku tak rasa pape..sorry..jiwa aku tak terkesan langsung..maybe hati kau yang aku paling sayang telah aku letak jauh jauh di suatu ruang sudut jiwa aku..sama ada majlis kau jadi ke tak, aku takde hak nak tahu..sebab as you know..dan apa yang kau cakap..kita bukan ada apa apa hubungan lagi..dan sekarang aku sendiri ada cakap aku tak nak minta lebih apa apa lagi dari kau..semuanya aku letakkan padaNya dan jika ada jodoh insyaallah..aku tahu kau sayang aku jugak..

nak jengah sekejap kepada memori walaupun hati aku kelihatan pudar dan sedih.. :(

dia : salam..
aku : wsalam..ye cik ada apa..nak cari sape..
dia : bru bgn tdo ek, xyah la cik2 segan lak..
aku : saje jela..abes nak panggil apa..pakcik??mane la taw tetibe ada orang bagi salam, orang kat cni bls la..
dia : he3 wak t smbg lain k ni dah nak masuk duty ni..
aku : ooo..ok bai..

fesbuk ernieyzainal "you make me feel sweet..aigooo~~"

aku : awk, rindu!!!hehe.. :P
dia : (text cannot display..) rahsia..tett..

memang betul kita hanya merancang, tapi Tuhan yang menentukan segalanya..aku percaya Tuhan ada rancangan yang tersendiri untuk kita..kisah aku dengan dia dah abes..3 minggu kenal, 4x gado dan 1 kesalahan besar yang aku telah lakukan itu takkan mudah dimaapkan oleh dia..dan tentunya untuk kembali bersama sama bermesra untuk mencapai impian takkan mudah digapai seperti waktu berkenalan dulu..

No comments:

Post a Comment