Thursday, October 20, 2011

aku nak simpan kau dalam peti ek..ok baik2 sayang..

 *****
Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan..
Biar aku sendiri tanpa dirimu..
Tiada lagi kata cintaku
Takkan lagi ku bersamamu
Biarku simpan semua kenanganku bersamamu
tiada lagi by amy search

maaf hati buat kau menangis lagi..jiwa aku masih merah menahan kehilangan ini..
 ***** 

assalammualaikum dan salam muah muah..

sekarang nie asal petang je mesti hujan..semalam pergi kelas tak amik helmet skali..perghh..nak balik tengok2 helmet dah macam tempurung boleh takung air..adui..kepala basah la apa ag..maklum lah dah musim musim bulan TENGKU JUH nie hujan tak kira petang petir dentum dentum sana sini..

mmm..sorry la..entri kali ini masih lagi dalam mood putus, kecewa..bukan niat untuk menghebah satu Malaysia tapi entah pada sapa lagi aku ingin mengadu, tak tertahan rasanya..maka belog nie yang jadi mangsa..
aduhhhh... :(


kadang kadang setiap kegagalan dalam perhubungan pastinya ada masalah..seperti aku jugak, selepas diteliti dan dikaji melalui rentetan hari kejadian menerusi pemerhatian, aku tidak menolak hubungan aku dan dia yang kecundang di tengah jalan ini jugak mungkin disebabkan campur tangan orang lain (orang ke-3) di mana OK3 bukan pesaing/madu merebut pasangan tetapi seorang watak antagonis yang pada mulanya menitipkan kebahagiaan dan pemusnah kebahagiaan dengan motif tidak mahu orang lain lebih dari sudu dari dia..mungkin hubungan aku dengan si dia pada dirinya atas dasar untuk kepentingan diri sendiri dan apabila hubungan dah teruk dan hampir berkecai OK3 mengambil langkah selamat melarikan diri untuk menutup perlakuan yang dibuat untuk menggelakkan aib atau kesalahan diri sendiri dengan meng api api kan aku pula dengan si dia..mungkin..ok fine..panjang giler ayat aku sampai takde titik ek..

1. ok aku sedar kesalahan aku yang utama paling besar adalah mengutuk dia..tapi pada mulanya aku takde niat nak kutuk macam2 juz nak kuarkan rasa marah aku sebab dia masih tidak berkata benar..if dia jujur, aku tak rasa nak marah pun..tapi ego lelaki tak semudah itu nak patahkan..
 .....
v
v
aku just tulis ayat nie kat wallpost gurl dia..
"JGE LAKI AWK NIE BAEK2..jgn sbb pe'el die sorg, smue pompuan dpt dpermainkn..damn!!"

and then gurl tue balas nie..
"hei sory la,ape nk kecoh2 dlm ni,aku dh jga dgn elok dh laki aku ni,laki aku dh ckup baik bg aku...klau die nk permainkn kau ska hti die la,yg kau bdoh pi lyn 2 bt pe???"

start minah nie komen macam nie, kemarahan aku semakin panas dengan mt aku..well sape yang tak melenting panas kalau lelaki dah cakap sayang kat kita, then kita pun termakan kasih sayang dia..tetibe ada kat belakang pentas ada perempuan lain dalam hidup dia..kau rasa kan, kau rasa bodoh atau tertipu??

ok..aku bukan nak tuduh kau macam2 nak tunang ke hapa..tapi aku nak kepastian..dan tiada jawapan yang boleh memuaskan hati aku..sampai aku bawak geng kutuk kau macam2 memang hangat kalau masuk melodi memang meletop la..sadis betul..nasib baik kau tak baca..kalau tak mesti kau macam nak bunuh aku kan..hahaha..

2. ok..kesalahan aku seterusnya, dalam 4x gadoh tue kebanyakkannya melibatkan OK3 yang aku katakan tadi..aku sebenarnya dalam dilemma samada mengikut kata OK3 atau percaya pada dia..OK3 orang terdekat yang aku dah lama kenal tapi dia orang yang aku baru kenal..so nak ikut jalan mana??pilih jalan hitam ke??seriously kadang2 aku memang percaya kat dia..tapi kadang2 OK3 lebih meracuni pikiran aku dan kebarangkalian untuk aku percaya kepada dia kurang sangat kurang..

mmm..bila dah jadi camni teringat pada pepatah yang dia cakap kat aku..

"kalau awak nak berjaya dalam hidup, awak berdirilah atas kaki sendiri.."

yes memang aku silap..pandangan kawan lain kat aku..
kawan : kau, sebenarnya boleh pergi jauh ngan mt kau..tapi aku dah nampak kesannya disebabkan OK3, kau tak tahu memilih samada nak dengar OK3 atau mt kau kan..
yes..itu sebenarnya yang aku rasa kan jugak..

 well..apa pun semuanya dah berlaku..
nak patah balik, together gether memang tak kan besh..
dah yang pasti kalau aku jadi dia, aku pun tak kan maapkan kesalahan mengutuk yang telah aku buat..malu kot nak jilat balik ludah sendiri..mmmm..

so..this is finale of my story..watak mt pun dah mati dalam kisah hidup aku kerana aku dah tembak dia guna shot gun HK416..


Apa makna sayang??
"kalau kita sayang kat orang tue, kita akan percaya kat dia.."
-..sharing is caring..caring is loving..-

..fin..

No comments:

Post a Comment