Tuesday, October 11, 2011

i'm play the game..and lose..

assalammualaikum dan salam muah muah..

selamat malam semua..sekuntum senyuman aku berikan pada kamu semua..:) malam semalam tadi aku rasa aku tak cukup tido..pukul 3 lebih rasanya aku tertido..plak tue dengan tido tertiarap sambil terpasang earphone di telinga..last2 lagu yang layan tido aku..then aku tersedar pukul 4.15 pagi aku kemas2 atas katil dan tido dengan betul..pastu bangun tido pukul 6.29 pagi..terus mandi, sembahyang subuh, lipat selimut dan duduk di kerusi mengadap laptop..

mmm..
mmm..
mmm..
aku teringat pulak peristiwa semalam, peristiwa semalam malam dan kalau boleh replay balik aku nak delete semua bungkus masuk dalam recycle bin dan empty kan tong sampah tue..

semalam aku dengar lagu nie..sedih.. :(
jar of hearts : by christina perri

orang kata cinta indah..kalau kita dah start play the game, kalau boleh jangan reverse or stop..kau kena play sampai penghujung baru kau bahagia..tapi kalau kau stop, pause kadang kadang boleh menjadi barah kanser yang sangat derita..kau boleh tahan sakit??

and then..this for the 2nd time, my heart is broken, berdarah dan akan menjadi parut yang tak akan hilang selamanya.."itulah aku dah warning awal2 jangan pernah dekat dengan game tue..tapi kau nak jugak..kau kata kau nak rasa bagaimana adventure nye game tue kan..amacam besh tak??memang seronok kan..berbunga hati yang sekejap..aduh, saya sudah jatuh cinta..tapi bila hati kau tengah mekar sekembang mawar merah, tetibe kau taw die ada steady gf merangkap bakal tunang, then apa yang kau rasa??"
bangang kan..eh aku bengang..

awak..
kenapa saya kenal awak ek??
kenapa saya boleh cakap saya sayang awak ek??
kenapa dengan mudah saya boleh lafazkan luv u too kat awak gak??
agaknya saya memang bodoh termakan dengan kata2 camtu..
dan..
pengakhirannya adalah sangat menyakitkan hati..
tengkiu wak ntuk segalanya..
:(

No comments:

Post a Comment