Saturday, October 8, 2011

babak cinta 1..

assalamualaikum dan salam muah muah..

tengkiu awak..thats a great momories and sweet things yang penah aku lalui walaupun sekejap..mungkin Tuhan sengaja nak berikan aku rasa cinta yang benar2 nikmat dan mengasyikkan itu..aku sangat2 menghargainya..tapi Tuhan tarik cepat2 nikmat itu sebab tak nak aku terpengaruh dengan taklukan nafsu duniawi..

hey..saya rindu la..saya memang sayang awak..betul..saya tak tipu..
tapi..
disebabkan awak..sebab awak tak jujur saya tolak awak sampai jatuh..saya tak nampak lagi cinta..saya sanggup ketepikan rasa sayang jauh ke lubuk hati..saya kecewa dan hati saya pedih dan sakit bila mengenang kembali..tipu kalau saya takde perasaan walaupun sekelumit rasa..

apa makna sayang kalau takde kejujuran??
apa makna cinta kalau keikhlasan hanya di bibir??
apa makna hubungan yang mesra kalau kita meletakkan hubungan itu hanya berlandaskan nafsu??

awak, macam nie ke perangai awak sebenarnya..macam mana nak jadi ketua keluarga suatu hari nanti..adakah bakal bini awak sudah reda dengan pe'el awak sebegini rupa sehingga tidak dapat mengawal dan mengubah awak kepada sesuatu yang elok..kesian kaum wanita sekarang..dipermainkan..hebat lelaki..berbekalkan kata2, janji2 manis mudah untuk mencairkan sekeping hati wanita..senang sangat..lihat, akhirnya wanita jugak dikatakan bodoh..bodoh sebab melayan lelaki yang sedang memainkan seorang wanita..

k la..ngantuk yang tak tertahan..
sambung tulis esok yep.


No comments:

Post a Comment