Wednesday, October 19, 2011

aku bukan untuknya..

assalammualaikum dan salam muah muah..

hidup tak selalunya indah..
kalau semalam aku rasa bahagia sangat, tapi hari ini kebahagiaan itu menjauhi aku..
kalau semalam hati aku berbunga bunga, tapi kini bunga itu sudah layu di dasar hati..
kalau semalam setiap hari dengar suaranya, tapi kini bisu tanpa berita..


entah mengapa sejak kejadian itu aku semakin takde perasaan..
aku tak mahu jatuh cinta ag..
aku tak mahu hancurkan hati orang lain ag..
dan tak mahu sape2 ag dalam hidup ini..
aduhh..diri sendiri yang sakit..
kalau Tuhan dah takdirkan dia bukan untuk aku..
takpe la..aku terima semua ini dengan hati yang ikhlas..
terima kasih kerana memberi pengajaran yang sangat berbaloi bagi aku mengenali dunia pancaroba ini..

ok..pasni aku nak janji kat diri aku..kalau ada someone yang hadir dalam hidup aku dan dia jugak sayang aku, seriously aku akan jaga perasaannya, memberi sepenuh kepercayaan kepadanya, aku akan sayang dia lebih dari diri aku dan bersedia memberi sebahagian hidup aku untuknya juga..nie janji aku sampai bila2 pun..

sudah la..usah bersedih lagi..kenapa perlu meratapi orang itu yang bukan milik kita lagi..jika dia jodoh kita, suatu hari nanti Tuhan akan makbulkan jua niat kita itu..tapi jika bukan, anggaplah orang ini sebagai penyeri hidup kita semasa kita sunyi..moga suatu hari nanti kita menemui seseorang yang menjadi permata di hati ini..

dulu masa dia ada, cepatnya malam berganti siang..
kini masa dia tiada, lambatnya siang berganti malam..
saya doakan awak bahagia selalu dalam hidup awak..
jaga diri baik baik..

No comments:

Post a Comment