Saturday, August 28, 2010

jika begitu, aku tak akan pandang belakang..

hari ini dan mungkin dari semalam lagi..
kaca-kaca sudah menjadi serpihan..
serpihan yang kecil dan tajam..
i'm loser..aku dah kalah..
dan aku susah nak terima hakikat..
sebab..
selagi aku tak mencuba lebih gigih, selagi tue aku tak tahu samada aku boleh mendapatkannya..
mungkin usaha aku sekecil bacillius..macam dapat tengok dalam teleskop je..adakah aku patut beria-ia if nak dapatkan sesuatu..mesti!!ok maaf..aku bukan orang begitu..

sekarang.now.present
bunga sudah layu..
aku tak tahu nak buat apa..
tanggapan, anggapan & pesanan dia buat aku lemah..mati begitu saja..
fius utama : hati, seakan ditarik suisnya..
kesannya air mata juga yang gugur dan rasa sendiri berbekas di hati..
so apa sebenarnya yang aku mahukan..
kalau aku cakap..adakah dia mahu dengar..dia mahu percaya..mungkin tidak..sebab hakikat tanggapan anggapan buat dia sudah jelas..
"aku hanya mahu dia"

kalau benar pesanan itu untuk aku, aku sangat berterima kasih..
harap kata2 dia makbul..tapi bukan sekarang, mungkin 1 hari nanti sebab aku masih sendiri..

---
Andai akhirnya
Kau tak juga kembali
Aku tetap sendiri
Menjaga hati
---

No comments:

Post a Comment