Wednesday, August 18, 2010

taknak hilang..


assalamualaikum..
lama sudah tidak berkata-kata..busy 1 hal..then blogspot wat hal tak kasi nak upload new post..berhari-hari gak aku tunggu sehingga pulih..lagipun banyak yang nak tulis tapi tergendala..huhu..
semenjak 2 menjak ni aku rasa banyak yang mengganggu hati aku..aku nak ignore tapi tak boleh sebab terlalu berat..satu hari nanti mungkin, tapi aku tak rasa akan hilang sepenuhnya bab aku sayang giler nak hilangkan camtu je..seriously aku tak akan tipu dan aku tak boleh tipu diri aku sendiri..last2 makan diri sendiri..sekarang apa boleh buat, takde apa yang aku boleh aku buat..aku hanya boleh melihat dari jauh..mendengar di hujung telinga, merasa dan mengandaikan sesuatu yang aku tak tahu..dan mendalami rasa sendiri..nak tahu tak apa aku rasa sekarang..
aku rasa suka..
aku rasa gembira..
aku rasa rindu yang amat sangat..
(aku pun tak tahu mengapa perlu rindu..mungkin sudah terlalu lama..)
aku rasa sedih..
aku rasa kuat..
aku rasa manis..
aku rasa nak senyum..
tapi semua yang aku rasa ini tidak 100%..
segalanya sudah berkurang..berkurang..tapi tak juga hilang..sebab rasa ini sudah lama berbekas dan ada cop mohornya tersendiri..kenapa tetibe rasa nak nangis ek..huhhhh..sedih la plak..pastu bila jadi camni nak tau apa yang aku buat??aku bukak lagu-lagu favorite kat handphone guna earphone kuat-kuat..xpe rumate tak dengar..lagi kuat lagi terasa feeling..biasanya setiap hari ada satu lagu tema..contoh kalau hari ni aku nak dengar lagu “I don’t want miss a thing” by Aerosmith aku akan bukak satu ari lagu tue..kalau 5 ari aku rindu nak dengar lagu yang sama, 5 hari la aku dengar sampai gegendang telinga aku dah tercabut dan bukak lagu laen pulak..itulah aku..

sebenarnya ada 1 perkara yang bermain dibenakku..mmmm..if la 1 ari nanti………............semuanya bakal terjadi dan bersemuanya akan berakhir dan terjawab sudah..bagaimana dengan aku??okkk..tak perlulah risau sangat..tak boleh..mungkin aku akan rasa aku taknak ada fesbuk lagi..dan itu cara aku taknak tahu apa-apa lagi..mungkin tapi tak mungkin..

No comments:

Post a Comment