Sunday, October 24, 2010

esok hari ahad lagi ke??

~~STRESSSSSSSSS!!!
gile assignment banyak...
aku tak larat dah nak buat..
tapi aku buat masa...
sengal tak??
memang sengal..
TENSION....!!!
nak termuntah-muntah buat assignment..
haitttt...jalan ka assignment tue..
padahal tengok static gak...
takde progress langsung pun assignment tue...
cam gitu gak...
hoi!!buku sains tanah (buku eton, fiza pinjam dari library..)
apasal ko tengok aku dari tadi...
ko nak usha aku kan...
supaya aku buat assignment Dr.Hamdan kan..
haha..
aku tengah taip ni..
taip post baru tuk blog aku..
hehe...
sowi aku tengah buang masa..
buang angin..buang kentut...
tahap kemalasan dan kengantukkan yang begitu melampau...
ooooo...lupa...
esok exam PLP aka serangga perosak yang merosakkan tisu2 dalam otak aku..
sudah lama bersarang cuma dapat detect sekarang...
owwhhhh serangga...
aku picit2 ko bru taw...
ko darah pun takde..
pastu nak sebar seluruh dunia..
sakit..sakit...
ok la...
aku pun malas dah nak merepek2..
sebab mata aku dah berkelip2..
macam torchlight kehabisan bateri...
kejap ag mati la terdampar atas katil..
tettt...tetttt...tetttt...teeetttttttttt...
nyawa anda tidak dapat diselamatkan...
gud bai!!!

No comments:

Post a Comment