Sunday, October 10, 2010

saya suka saya tulis..perbualan antara girl dan boy..

sedutan semula perbualan sebabak pada suatu hari..
 
***
tarikh : mungkin dah 2 atau 3 tahun yang lepas..
tempat : di tepi bangunan besar bercat kuning,,mungkin dewan kuliah..
masa : ala2 pukul 4pm..
girl : eh..boy,, dah print assignment semua..hantar hari ni kan?
boy : uishhh..mesti dah..nah..nak tengok tak?
girl : nak..(belek2 assignment tadi..)bayar bape ni?
boy : sorang bayar rm 1.80..
girl : aku bagi syiling taw..syiling aku melambak ni..(sedang mengorek2 syiling di purse..)
boy : uishhh..tak nak la..berat..(dengan gaya buat muka ganas tapi comel..)
girl : takpe..senang wat tepon awek nanti..
boy : mane ada awek..
girl : awek kat kedah ke??
boy : *ketawa* dan tanpa jawapan..
 
fin
***
 motif kisah ni..hihi..*senyum* dulu..
tadi buka buku kecil aku..pastu baca balik buku kecil..
pastu rasa macam nak tulis balik apa yang tertulis kat buku kecil tu..
so motifnya : penceritaan semula..paham kan..

No comments:

Post a Comment