Friday, October 1, 2010

aku mintak maaf..

aku sedar hidup manusia adalah satu fragmen yang indah dan penuh warna..
ujian dan cabaran dilalui untuk membina kehidupan dan kebahagiaan masa depan..
---
seriously..
memang jelas kebenaran untuk aku..
gila..
aku ke penyebab?? 
dia sakit jiwang..

..i'm sorry so much..
(n_n)
aku tak bermaksud nak bengkakkan lagi hati kamu..
*sedih* tengok kamu begitu..

pesanan untuk kamu, sakit ada ubat..kalau kamu rasa perlu pulihkan, rawatlah dengan apa cara sekali pun..aku paham walaupun aku bukan di tempat kamu..juz jgn trlalu ikut perasaan..muhasabah diri banyak2..boleh mati ter'emo taw..serious..aku tak maen2..assignment 1st..proposal 1st..jika perlu, aku akan lari jauh-jauh..*sila halau aku*..
dan jangan risau, aku memang suka kamu..

No comments:

Post a Comment