Saturday, October 9, 2010

post macam ni pertama dan terakhir kot akan tercerita...haha...pape je....

salam..hehe
=)
hari ni aku baru terasa boleh tersenyum secara neutral..sebab sebelum hari2 yang lepas aku senyum plastik je untuk menceriakan aku dan kawan2 sekeliling..tapi dalam hati..ouhhh..sangat tak tenang dan serabut kepala..minggu exam kot..pecah kepala lagi2 pelindungan tumbuhan asas a.k.a PLP serangga..sorry la sebab senyum seplastik..tapi tak nampak kot kalau aku tak epy pun kan..(kalau aku buat hal sendiri plak macam tak besh plak kan..kan??kan!!!)whutever la...
sebenarnya aku nak tulis pasal ni....
korang ada S.A. tak..?
S.A.??whut the S.A...haha..
aku ada 2 S.A....korang ada?hehe..dalam 1 hari sekaligus nampak 2 S.A secara live..ni S.A. no 1..ceritanya bermula begini..minggu lepas secara tidak sengaja dan mungkin gak lama tak nampak..(padahal masa PC nampak selalu kot depan mata ag!!)..cehh..lepas habis exam horti minggu lepas..gle!GLE!!haha..otw nak g bustop balik kolej, dari jauh dah nampak..oouchhh..my hensem tengah tunggu bus walaupun rambut macam serabut,,muka macam tak kena air,,misai rambut dah macam hutan belantara..(tak kisah la sebab aku tahu S.A aku ni memang busy macam kos aku gak..lalala...)suka..suka sebab dia hensem, cool, rilek...then bus sampai..dia naek bus..aku pun follow naek bus gak....huahuaaaa..
tamat S.A no 1..

S.A no 2 plak..dah sampai kolej..aku terus masuk bilik..cam biasa buka tudung, buka tingkap..tetibe ishhhh,, biar betik macam kenal..ooowhh..no wonder la dia i-hong kat sini sebab nak konvo kan...haha..secara live ter'skodeng dari bilik plak tue..(eh ternampak ok!!bukan sengaja nak skodeng..)suka..suka sebab dia hensem gak, cool, rilek..tapi dah ada special gurlfriend..huahua..S.A. no 1 single lagi..tapi macam player, tapi ok je..muahahaha..

whutever la..diorang juz secret admirer aku je..takkan boleh mati kot kalau diorang ada awek, bini ke kan...yang penting aku suka..lalala~~
ok la sampai di sini..
aku rasa post kali ini macam tak boleh blah..
muhahahaaaa~~
whutever..whatever!

No comments:

Post a Comment