Tuesday, October 19, 2010

yang pertama tidak semestinya yang terakhir...

assalamualaikum..pembuka bicara..
lama sudah rasanya tak update..rindu plak hendak berkata-kata..
eemmm..
pernah tak rasa..susah betul mahu melupakan cinta pertama..??aikkk..??haiya..lu pernah ada pakwe ke??tak pernah cerita pun??awat keluaq plak ayat camni??pernah bercinta ka??haha..tak pernah tapi pernah suka giler kat someone..dan sekarang dia mungkin tak akan pernah jadi kawan aku lagi..seriously..walaupun aku pernah kenal dia dulu..kenapa??sebab..tah..aku tak jumpa sebab musabab..mungkin masalah ada pada aku dan aku tak pernah nak rungkaikan...mungkin..sekarang rasanya takde apa yang perlu diungkitkan..diingatkan..no!!
kalau tanya diri aku..aku akan tersenyum kecil..aku dah tak kisah..memang aku begitu dari dulu lagi..tah,,takde apa yang menarik pada diri aku..sapa kisah hati aku dan aku tak akan perlu kisah hati aku sendiri..sinis sungguh..kan..kalau aku sedih, gembira, SS, masuk air ke,,hanya aku sorang je taw..kan..(actually cakap untuk diri sendiri..) aku mula belajar terima kenyataan..sayang memang seribu kali sayang tapi aku akan terus tetap dengan janji aku..
~~aku tersenyum kecil dan kelat lagi~~

No comments:

Post a Comment