Monday, October 25, 2010

perasaan lepas test plp.

haha..
besh gile dah abes test plp aka serangga..
frusttt??stresss???ooo..no..no..
how can i frust or stresss...kalau aku pun bukannya study sangat pun...
hohohoOOOOooo...
aku juga tidak menyesal semalam malam..
sebab aku cukup tidooOOOoo..bangun cam biasa kul 6.30..
paling besh jawab soklan tadi yang aku konfem betul..
mimosa pudica//////dan mosaic cili....hehe....
yang lain hancurrrr....agagagaaaaaa....nasib la kaWw!!
watpe kasi soklan susah2..
ok laaaa..
pasni..concentrait kat assignment melambak2 dulu...
then study3!!!!
all the beshhhh!!!
seriously aku nak buat yang terbaek final exam t....
tengoOOKkk la...aku mesti boleh!!!!
eeeehhhh...ehhhh...
nak pergi class HRT lak...
hujan plak...tidoooOOOoo...oh no...
petang class jahit plakkkkkkk...
malas2 nak pergi leh tak...
boleh...
no hal..
tapiiiii....ooooOOOooooo..
.......(n_n)..........

No comments:

Post a Comment