Friday, August 26, 2011

Admire?? lol..

Assalammualaikum dan salam muah muah..

Selalunya orang takut nak dekat dengan yang good looking and cute cute nie..sebab mesti orang akan pikir dia memilih bile nak cari pasangan..tapi tak semua macam tue..sesetengah je..pemikiran orang yang biasa2 pulak bile tengok orang hensem dan cantik nie mesti macam nie "ala mesti die tak pandang aku.." so kesimpulannya dia tak datang dekat hanya admire je..

1. Sebagai seorang single, suke tapi juga benci bile perasaan nie datang walaupun just admire..kenapa??sebab dia dah trmasuk sikit dalam ruang tapak parking bermusim nie..nie lah bile kuasa pandangan pertama terus suka..aduh..kadang2 rasa pelik kenapa manusia ada perasaam macam tue kan..dia tak salah apa apa cuma aku yang tersyok giler babeng kat dia..ok!!damn you..jangan fikir bukan2 melampaui divider boleh tak..ketahuilah bahawa perasaan itu hanya nafsu semata..yes..i know..tapi the problem is aku dah tertambah dia kat friend list fesbuk..hohoho..ooomaigooot..(gedik rupanya..ok..just nak kawan je..)

2. Eh dia approve la..waduhh..memang buat aku lagi gile suke meroyan..hahaha..
And then lagilah the situation more complicated bile ter post sebaris ayat kat wall si admirer..

"awak, kenapa approve saya..haha..tengs..:)"
"awak, kenapa add saya..haha..welcome.. :)"
..bla bla bla..
..bla bla bla..
Kemudian berlanjutanlah dengan proses komen mengomel..

3. Then..uhhh..dia single??tak caye la..muka baby kiut comel justin bibir tak bibier sangat lah ramai peminat camni takkan takde yang special kot..hek3..dah break kot..whutever~~tak kisah la single ke double ke, ok takde niat nak approach pun..lagipun die gred superduper cute, aku gred beginner yang baru nak up cute..hahaha..(bunyi sepesen loser..)

4.
Kawan : eh admirer baru ke??ceciter..
Aku : hahaha..adalah..buekkk..
Kawan :gitu la choii..aku pun ada admirer baru..waka waka..
Aku : ok ok..cepat share..hahaha..
[spesies giler kumpul admirer agaknya..]

5. 
[nak letak gambar boleh??haha..tak payah la..]-tak bek curi gambar orang..
[nak tulis nama boleh??haha..no need la..]-tak bek buat orang femes tetibe kan..
Ok..babai..esok esok sambung ag yop..

ok..im stalker..lol..

P/s : bile kita kata minat bukan bermakna kita mahu dia jadi someone special (kekasih atau suami) or anything but just he know that IAYSM..[ernieyzainal2011]
-the secret of happiness is to admire without desiring..yeahh!!

No comments:

Post a Comment