Wednesday, August 10, 2011

group untuk single single sekalian..

Assalammualaikum dan salam muah muah..

plan ni untuk sesape yang rasa dirinye single je x kire la girl or boy yang penting single
yup...couple is trouble ...single is simple
..

Syarat2 nyer :
1. SINGLE (tue semestinye, syarat wjib )
2. Dude ngan jande pon ley join..
3. Suami2 / istri2 orang adalah sangat di LARANG menjoin club ni
4. Pakwe2 / makwe2 orang jugak sangat2 di LARANG.
5. Kepada insan2 yang berstatus COMPLICATED, anda masih lagi di terima

n korang bley gak cari calon2 kat sini sbb semua pon sure is single....xyah lg kacau awek or pakwe2 org kat luar tuh..huhu...
insya'allah ade jodoh jumpe lah..=)...
pray the best for u guys..

Dua tiga hari nie aku asyik menepek je kat satu group di fesbuk nie..Persatuan Single Single Sedunia (PSS)..tah la aku pun tak tahu mengapa aku nak sangat terjebak mungkin korang akan rasa macam buang masa je..apa lah si erniey nie mengarut betul masuk group budak budak tak cukup umur nie..ok just for fun..tapi pada aku mungkin kebarangkalian nak jumpa jodoh di sini pun ada jugak kan..haha..ok ok..aku sedar aku dah tua beb mestilah nak menyediakan apa yang perlu, bekalan yang perlu dan kehidupan yang perlu untuk masa masa tua di kemudian hari..

Ok berbalik pada group PSS nie..thumbs up la..sekarang ada lebih kurang 13k ahli dan hingga hujung minggu nie dianggarkan mencecah 25-30k..mana taw..tapi tak taw la samada 13k ahli tue betul2 single, mungkin ada dah kapel or dah kawin kan..tapi yang penting perbincangan dalam group nie berkisar sesingle sesingle k..1st time aku jumpa group yang sebegini ramai ahlinya dan bebas bersuara tentang relationship single dalam hidup nie..majority dalam group nie, remaja muda hingga tua, termasuklah warga warga tua yang nak menggatal..mungkin..haha..


sape yang berminat especially single single yang tak berpunye lagi boleh la join tapi korang yang sakit kepala mungkin tak digalakkan sebab setiap 1 saat pasti ada post baru masuk dan kalau korang komen setiap post, banyaklah notifications yang akan keluar di belah kiri skrin anda..kalau yang dah ada I Love You, You Love Me?? tue tak payah la join ye..buat single single marah je..silap silap nak cari partner dapat pulak bapak orang, boyfriend orang, laki orang, ke tak macam frust pulak kan..haha..

lepas join group nie ada pulak masuk friends request..ada satu dua yang aku approved..yang aku tak tahan ada seorang budak nie add aku, pastu aku tengok lah wall dia, mak aiii ramai yang dia add dari PSS..tak boleh blah..tah tah die tembak girl girl yang die berkenan pastu simpan dalam friends list dia..haha..whutever..

p/s : sambil sambil komen, boleh la skodeng skodeng yang berkenan di hati..mana taw ada..haha..gedik sungguh..ok aku maen maen jela..

No comments:

Post a Comment