Sunday, August 14, 2011

Bukan yang istimewa lagi..

Assalammualaikum dan salam muah muah..



Senyum..syukur..everything its ok..it is right??entah..nampaknya kau masih ragu ragu..kenapa ek??kenapa ek??suara hati berkata kata, walau sejauh mana pun kau dekat..kau still bukan yang istimewa lagi..yeahh..aku setuju!!sila katakan setuju dengan volume yang paling tinggi dan terkesan dalam hati..yeahhh..i'm ok!!walaupun ini adalah permulaan bagi perjalanan yang kedua..

Walau sejauh mana pun apa yang kau fikirkan, ia masih begitu beku seperti di dalam peti sejuk..kenapa nie??entah..aku rasa dah give up..malas..biarlah..ahhh lantaklah macam mana pun yang terjadi aku mesti positif..semua yang berlaku ada sebabnya..

aku rasa di zon selesa..tapi banyak yang terkepung dalam fikiran terjerat akibat mainan akal..ahhh..jahanam!!nyahhh kau si pengganggu medula yang merasuk hemisfera kiri atau kanan ahhh tak taw aku..dunia seakan samar menghampiri kelabu dan mungkin gelap..tiada arahan dan tiada arah tuju..takde sapa nak bagi kau penunjuk arah..loading..loading..loading..your server is error..sudah lah..merepek meraban tak tahu hala..ngantuk sudah..bai..

p/s : Perjalanan sekarang adalah untuk masa hadapan dan jangan mengharapkan perjalanan semalam lebih bermakna untuk masa hadapan..[ernieyzainal2011]

No comments:

Post a Comment